خبر+طنز


شیک ترین چت روم ایران


مکالمه ای بین من و مادرم:
-
مامان
-
جونم
-
داشتم ماست می خوردم
-
نوش جونت پسرم
-
ریخت رو فرش

-
کوفتو بخوری نکبت؛ خاک تو سرت….
*
چند وقت پيش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که
بزنه تو صورتم…!
منم يهو رفتم تو فاز هندي گفتم:
بزن بابا..!
بزن !
بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه…!
بزن که بفهمم هنوز بي صاحاب نشدم…!
بزن بابا!
ودر نهايت ناباوري بابام زد تو گوشم
*
زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه: چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!
*
یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که : تو اجازه بگیر برو بیرون منم 2دقیقه دیگه میام!
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو…..

من که حلالشون نمی کنم!!!!!
*
سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ….
*

يادش به خير زماني كه راهنمايي بوديم يه دبير داشتيم هر موقع از دست ما عصباني ميشد ميگفت: گوساله ها خجالت بكشيد من جاي پدرتون هستم!
*
بزرگترین حرف های کینه توزانه با این جمله توجیه میشه : ” به خاطر خودت میگم
*
دقت کردین وقتی با ماشین هستیم
احساس میکنیم گم شدیم اول ضبط ماشین رو کم میکنیم!!!
*
دیشب
پشت چراغ قرمز یه دختره خشگل و ناز توی یه سانتافه بود
براش دست تکون دادم ، اونم همینکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !
خلاصه عشق وصفا و صمیمیت .. خيلي خوشگل داشت پا ميداد
.
.
.
.
فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود
*
رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش
برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم كى باشن؟
منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشكلى هست؟
بعد يهو خواهرم ميگه :
جناب سروان دروغ ميگه !!!
دوست دخترشم ؟؟؟؟
ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟
يارو هم مدارك ماشينُ گرفت گفت بيا كلانترى معلوم ميشه!!
به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!!
ميگه بريم كلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟
*
یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
بسم الله الرحمن الرحیــــم
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
اشهد ان لا اله الا الله”!
هیچی دیگه
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!
*
برای من سس نریز !!
.
.
.
.
.
(
دکتر شریعتی در فلافلی)
*
هشت صبح راه میافتم 8:30 میرسم
هفت و نیم راه میافتم 8:30 میرسم
هفت راه میافتم 8:30 میرسم
شش راه میافتم 8:30 میرسم
نصفه شب راه میافتم 8:30 میرسم
از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیوفتی بیای سر کار هشت و نیم میرسی
*
تو مترو داري اس ام اس مي دي بايد بابغل دستيت حتما مشورت كني !!
چون اونم در جريانه كاملبالاخره دوتا عقل بهتر كار مي كنه !!!
*
به منشیه میگم برو تو پروگرام فایل , میگه کامپیوترو روشن کنم ؟
.نه , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن , از اونجا سعی کن به یاری خدا وارد میشی
*
متأسفانه یا خوشبختانه، نگاه کردن به پر شدن دانلود از نگاه کردن به منظرهی دشتهای پیچیده در باد لذیذتر است
*
خلاصه ی شرایط و ضوابط گارانتی اجناس در ایران
.
.
.
به هر دلیلی اگر خراب بشود شامل گارانتی نمی شود ..!




غضنفرینا بهترین و با فرهنگ ترین انسان های روی زمین هستند .
(
دکتر علی شریعتی زیر شکنجه )

میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟!

****
پیامک جدید و باحال*****


دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم
اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه واسم مهم نباشه
*
آمارمطالعه در ایران:
کتاب خونها:۲۰ %
کتاب نخونها: ۵%
اونایی که ادا کتاب خونارو در میارن : ۷۵%
اونایی که اینو خوندن خودشونو تو۲۰% میبینن: ۱۰۰%
*
اددی دی دو دو بد دی دی او دو
(
سخنان دکتر شریعتی در هنگام نوزادی که متاسفانه دانشمندان هنوز موفق به ترجمه ی آن نشده اند . )

*
یه آدمایی هستن که زنگ میزنن رو خط ثابت خونه بعد می پرسن کجایی ؟
به روح اعتقاد دارن اینااا ؟!؟!
*
وقتی سواره ماشینیم عابر های پیاده خیلی بی فرهنگ به نظر میرسن ،
اما همین که پیاده هستیم ماشین ها خیلی بی شعورن جریان چیه!؟
*
گویش دختران در سال ۸۱ :
عزیزم ، عشقم ، چرا ناراحتی ؟ قربونت برم !

گویش دختران در سال ۸۶ :
عزیزم ، عشقم ، چرا ناراحنی ؟ قلبونت برم !
گویش دختران در سال ۹۱:
عجیجم ، عجقم ، چلا نالاحتی ؟ قلبونت بلم !
گویش دختران در سال ۹۶ :
دیبیلم ، عولوپولو ، بیلی بولو ناتانوتو هلو ؟!
*
شما هم به این نتیجه رسیدین !؟
روز مبادا دقیقاً یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مباداست !
*
درازترین شب سال چه شبیه؟
شبی که قهر کنی شام نخوری !
*
سلامتی همه جراحای زیبایی ایران که به ۹۰% دخترا اعتماد به نفس دادن… !
*

یکی از آرزوهام اینه که:
گنجیشکای محله مون ماشین بخرن ،
بعدش من هر روز....



نظرات شما عزیزان:

saeid
ساعت18:02---10 دی 1391

hehe khaste nabashi maryam
baw dasted merci
khob bazi moghe ham ye shok lazeme ras migi yekam khande khobe baw


saeid
ساعت18:02---10 دی 1391

hehe khaste nabashi maryam
baw dasted merci
khob bazi moghe ham ye shok lazeme ras migi yekam khande khobe baw


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت 13:45 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com