=((((


شیک ترین چت روم ایران

دستانم رامیگیری ومیگویی:گل یاپوچ؟؟؟در دلم میگویم:فقط دستانت......

*

دیگرهیچکس برای من او نمیشود حتی خودش..

 

*

سرکلاس ادبیات معلم گفت:فعل رفتن رو صرف کن:رفتم...رفتی...رفت...ساکت میشوم میخندم ولی خنده ام تلخ میشود...استاد داد میزند:خب ادامه بده...و من میگویم:رفت رفت رفت...رفت دلم شکست...غم رو دلم نشست...رفت...شادیم بمرد...شور ازدلم ببرد.رفت...رفت...رفت...ومن میخندم ومیگویم :خنده تلخ من ازگریه غم انگیزتراست...کارم ازگریه گذشته است به آن میخندم...

*

 

گاهی به بعضی ها باید گفت :
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﻡ بزرگ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﯼ ، ﻓﻘﻂ
به ﺧﺎﻃﺮ ﺧطاﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﻮﺩ

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:,ساعت 18:15 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com